Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu Trenýrkárna.cz, který společně se svým kolegou Adamem Rožánkem vybudovali od nuly do aktuálních ročních tržeb kolem 250 mil. Kč. V současné době už Trenýrkárna.cz neprodává spodní prádlo jen v Česku, ale i v celé EU. 

Do rodiny Trenýrkárna.cz spadají i značky jako Styx, Nedeto, Pietro Filipi nebo e-shopy Maluna.cz, což je specializovaný e-shop s blogem na téma menstruační potřeby a také Povidlo.cz, které je specializovaný e-shop na potisk textilu. 

Zároveň je Ruslan zakladatel společnosti Tisk Kvalitně, která exceluje ve světě polygrafie (vizitky, letáky, reklamní potřeby atd.) a nejnověji je i členem Boardu digitální agentury Promogen, kterou spoluzakládal v roce 2022. Dohromady tyto agentury Tisk Kvalitne a Promogen dosahují ročního obratu okolo 100 mil Kč. 

Nejnověji je Ruslan také součástí projektu Eshop Booster, který si dal za cíl stát se nejlepší vzdělávací platformou nejen pro e-shopaře v ČR a v SR.

All Sessions By Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Když je míň víc – jak Trenýrkárna dorostla do své customer journey - Trenýrkárna.cz

22 května 2025 (16:00 - 16:25)