Nějakou dobu jste o nás neslyšeli. To bylo proto, že jsme chystali velkou pecku! Nový ročník Send Summitu v novém konceptu!
Zůstali jsme věrní datově řízenému marketingu. I heslu “od specialistů pro specialisty”. Ale abychom mohli jít s praktičností až úplně na dřeň, byla akce zaměřená pouze na jeden segment. Tentokrát to bylo Home & Deco. Takže na své si přišli všichni prodejci nábytku, bytových doplňků a dekorací, ale také dalšího vybavení domácnosti, jako jsou třeba lůžkoviny, sklo nebo koberce.
Akci si užili jak majitelé a markeťáci z e-shopů, které působí v této oblasti, tak agentury, které spravují kampaně takových klientů. Opět jsme si dali si pozor na to, abychom v programu měli dost místa i na networking a výměnu zkušeností.
Proč Home & Deco?
Situace v tomto segmentu je specifičtější než v jiných. Během pandemie se lidi vrhli do revitalizace svých příbytků a nakupovali nábytek i hromadu doplňků, které by jim život mezi 4 zdmi zpříjemnily. Prodeje vyletěly a s nimi i očekávání, že flow pojede dál.
Jenže… Covidovou krizi vystřídala krize inflační. Z top priority se stala jedna z nejnižších a nákupy, zejména nábytku, lidé odkládají a odkládají. Věříme, že je třeba hledat v krizích příležitosti. A takovou příležitostí je komunikovat s lidmi cíleně – na základě dat, která nám ukazují, co je zajímá a baví.
Proto jsme chtěli Send Summit Home & Deco ukázat na konkrétní příkladech se segmentu možnosti, kterými se může inspirovat i váš obchod.
Co nás čekalo?
Data, konkrétní doporučení a inspirace z praxe. Akci uvedla shrnutí dat z trhu díky číslům od Heureky. Behavio dodalo vhled do zákaznického chování. Na základě těchto vstupů jsme definovali hypotézy, které si mohli návštěvníci začít druhý den na svých datech ověřovat.
No a zbytek akce? Ten naplnily případové studie! Podívali jsme na specifika e-mailingu, PPC, SEO, obsahu i PR. Takže si návštěvník mohl odnést kompletní balíček inspirace pro svůj byznys. Konkrétně pro svůj byznys.
Po skončení oficiálního programu jsme si mohli přijmout sklenku a zasednou s námi k jednomu z diskusních stolů. Společně s našimi odborníky bylo možné rozebrat témata, na která se v rámci programu nedostalo.
S kým jste se mohli potkat?
V průběhu akce i po skončení přednášek bylo možné se potkat a pobavit se zástupci Heureky, IKEA, Taste, Promogen nebo Targito.
Co všechno bylo jinak?
Hodně práce, málo času a špatná propustnost vnímání nových informací. To nás v marketingu spojuje asi všechny. A protože jsme chtěli, ať si akci můžete užít a mít prostor všechno vstřebat, strávili jsme spolu odpoledne a podvečer. Program akce začínal ve 13 hodin, takže dopoledne byla možnost v klidu odbavit všechny maily, které by jinak vyžadovaly vaši pozornost. Dali jsme si společně poobědové kafe a pustili jsme se do toho!
Akci završil neformální posezení nad sklenkou či sklenicí, abychom měli prostor vše dopodrobna prodebatovat.